La segona sortida d’enguany ha estat a Montmeló amb el Drac de Granollers i el Drac petit. Vam participar en l’espectacle PlaçaFoc, dins de la Festa Major.
Montmeló 30-6-18
por Drac de Granollers | 1, Jul, 2018 | Sortides 2018 | 0 Comentarios
La segona sortida d’enguany ha estat a Montmeló amb el Drac de Granollers i el Drac petit. Vam participar en l’espectacle PlaçaFoc, dins de la Festa Major.